Ga terug
Aan het bureau van...

Georghy Sariman.

bureau georghy
Georghy Digital (UX-)designer
Over 'Aan het bureau van':

In de rubriek ‘Aan het bureau van’ beantwoordt
een inBrainer vijf vragen om hem/haar
beter te leren kennen.

Misschien ken je ons al, omdat je al jaren met ons samenwerkt. Misschien heb je geen idee wie er bij inBrain werken. Ons team is wat ons uniek maakt en daarom vertellen we graag wat meer over de personen achter de producten!

Deze keer stellen we je voor aan Georghy Sariman, UX/UI-designer bij inBrain.

Hoe start jij je werkdag het liefst?

Ik probeer mijn werkdag altijd rustig te beginnen. Ik ben totaal geen ochtendmens, dus mijn brein heeft eerst wat stimulans nodig om op gang te komen. Daarom start ik mijn dag met een momentje voor mezelf. Ik begin met het zetten van een espresso en het aanzetten van een rustgevend muziekje. Daarna begin ik met een braindump in mijn notitieboek. Ik schrijf alle ideeën op die ik heb, wat ik wil doen vandaag en welke werkzaamheden er vandaag gedaan moeten worden. Zo kan ik gestructureerd mijn dag beginnen en heb ik direct overzicht. Ik merk dat dit helpt om ruimte in mijn hoofd te creëren, waardoor ik gedurende de dag meer ruimte heb om creatief te zijn en problemen op te lossen.

Hoe zou je je baan beschrijven aan een kind van 5 jaar oud?

Stel je voor dat je een heel leuk spelletje wilt maken dat andere kinderen graag zouden spelen. Een UX/UI-designer is iemand die ervoor zorgt dat je het spelletje makkelijk kunt begrijpen en dat het leuk is om te spelen voor alle kinderen. Dit doet de UX/UI-designer door veel met kinderen te praten om te horen wat zij leuk vinden. Daarna maakt de UX/UI-designer een plan en tekening van het spel om te laten zien hoe het spelletje kan werken. Als laatste laat ik het spelletje spelen door kinderen om te kijken of het werkt. Dit doe ik een paar keer tot het spelletje zo goed mogelijk is.

Wat wilde je vroeger worden en wat zie je daar nu nog van terug in je werk?

Ik wilde altijd al dingen maken. Of het nu timmerman of bouwvakker was, er zat altijd wel een maakcomponent in. Dat komt nu ook heel duidelijk terug bij mijn werk als designer. Perfecte baan dus 😉

Als je maar drie apps op je telefoon zou mogen hebben, wat zou je dan kiezen (en waarom)?

  • WhatsApp: ik moet toch te bereiken zijn!
  • ChatGPT: mijn persoonlijke assistent, automation expert, sparringspartner. Hierdoor kan ik mijn werk veel efficiënter en beter doen.
  • Spotify: ik kan niet zonder muziek, elke dag gaan er wel uren voorbij met muziek aan.

Als inBrain een orkest zou zijn, welk instrument zou jij dan bespelen?

Ik zou drummer of percussionist zijn, denk ik. Naast het feit dat dit een hobby van mij is, bepaalt de UX/UI-designer het ritme van de gebruikerservaring. Door het juiste inlevingsvermogen, een goede mate van creativiteit, gevoel voor ritme en oog voor consistentie zorg ik ervoor dat elke interactie met een product soepel en intuïtief verloopt. Samen met het orkest creëer ik een harmonieus samenspel van functionaliteit en esthetiek, om zo de juiste snaar te raken van het publiek.

Meer over Georghy

 

Als UX/UI-designer bij inBrain houd ik mij bezig met het ontwerpen van digitale oplossingen. Ik zorg er op de eerste plaats voor dat de oplossingen goed te gebruiken zijn. Daarnaast houd ik mij bezig met het visuele ontwerp van de oplossing.

 

Door mijn opleiding Communicatie en Multimediadesign heb ik geleerd om altijd doelgericht en goed onderbouwd te ontwerpen. Ik doe nooit zomaar dingen, maar heb altijd oog voor het doel van de gebruiker en stem het ontwerp hierop af.

Georghy - Digital (UX-)designer
Maximise potential
with digital learning solutions
Naar contactformulier
Cookies?

inBrain hecht grote waarde aan het beschermen van uw persoonsgegevens. inBrain maakt op haar website zeer beperkt gebruik van cookies.

Ja, ik accepteer cookies Nee, liever niet